(096) 535 63 61, (093) 889 78 65, (050) 079 07 74
Адрес магазина: г.Киев, ул. Константиновская 2а,
ТЦ Самсон, нулевой этаж, м.Контрактовая площадь
понедельник-суббота с 11.00 до 19.30
воскресенье - с 11.00 до 18.00
без перерыва
admin@artbiser.com.ua

АртБісер

Категорії

Advertising

На тлі сьогоднішніх подій та численних страждань людей в Україні писати про роботу рукоділля може бути недоречно. Однак мене почали питати чи можемо робити відправки, адже багато хто втомився від постійної тривоги, а творчість – добрий спосіб боротьби з нею.

Зараз у нас тільки одна людина зможе дістатися магазину, решта виїхала з Києва. Ми вирішили сьогодні проблему ключів і у вівторок маємо намір бути якийсь час у магазині. Тому у понеділок (11 квітня) можна (якщо хочеться і є така можливість) приїхати прямо в магазин (вхід до нас в магазин через Варус - вхід у Варус з вулиці (ліворуч від Рошена) - потрібно пройти по всьому Варусу, вийти за скляні двері і там вже ми (вхід через метро зачинений).

Отже, у понеділок зможемо зібрати та надіслати ваші замовлення

Відправлятимемо поки що тільки НП і можливо відправлятиму я, Катерино, зі свого села під Києвом (оскільки біля магазину немає працюючого відділення НП), але намагатимуся з самого Києва (все-таки думаю з Києва посилки будуть краще їхати).

Далі будем намагатися збирати замовлення два рази на тиждень по понеділках або вівторках та по четвергах. Відправка буде відповідно у вівторок або середу і в п"ятницу - так як пошта працює до 14.00-15.00 і ми фізично в той же день туди не встигаємо).

Ще один нюанс - в магазині немає інтернету, то якщо потягне мобільний інтернет - то відпишемося одразу по вайберу, ні - тоді пізніше вже з дому (в цьому випадку, щось додати будемо не в змозі...нажаль)

Хочу попередити вас, що нова пошта працює не скрізь, до того ж, йде досить довго, від 5 днів. Плюс все міняється щохвилини, адже у цій ситуації ніхто не знає, що буде завтра.

Ви самі повинні оцінити всі ризики, чи готові ви чекати. Страхуватимемо посилки на повну вартість, але чи виплачуватиме НП страховку у разі форс-мажорів гарантувати не можемо. Також перед оформленням замовлення, уточніть, яке відділення НП працює плюс мінус поряд з вами в даний момент.

Замовлення замовленнями, але я прошу вас подбати насамперед про себе. Наскільки це можливо за даних обставин. Бережіть себе! А ми будемо намагатися додати трішки приємного в цей непростий час.

Усіх обіймаємо! Миру та мирного неба над головою нам усім якнайшвидше!

Змінюється робота інтернет-магазину:  збір замовлень та відправки виконуються через день : понеділок, середа, п'ятниця.

Відправляємо УкрПоштою або Новою поштою (у Нової пошти є кур'єрська доставка).

Магазин на Подолі відкритий. Можливий самовивіз.

Будьте здорові!!!!

 

 

 

Доставка по Україні (передоплата)

Ми надішлемо ваше замовлення УкрПоштой або однією з служб доставки (Нова пошта). За пересилання через служби доставки покупець оплачує безпосередньо при отриманні посилки в своєму місті.

Доставка товару в інше місто виконується тільки після повної оплати замовлення.

Нова Пошта представництва або розрахунок вартості (відправляємо як звичайною посилкою так і післяплатою)

 

Замовлення на суму більше 1000 грн, по всій Україні (до відділення Нової пошти, кур'єрська доставка за рахунок отримувача) доставляється Новою поштою безкоштовно (кур'єрська доставка за рахунок отримувача).

 

Доставка по Україні (післяплатою)

Доставка післяплатою це послуга УкрпПошти, при якій Ви оплачуєте замовлення при отриманні посилки на пошті. Це не найдешевший спосіб доставки, але досить популярний, тому що практично виключає шахрайство. 

Коли посилка дістається місця призначення, на Вашу адресу (або на телефон) повинно надійти повідомлення від УкрПошти. Для отримання Вам необхідно прийти в поштове відділення з паспортом. Ви оплачуєте замовлення при отриманні його в поштовому відділенні. При оплаті післяплатою в сумму входить: сумма замовлення + пересилання + послуги грошового переказу. Всі додаткові платежі стягуються УкрПоштою, а не магазином.

Також ми відправляємо замовлення післяплатою транспортною компанією Нова пошта – це означає, що Ви можете оплатити замовлення безпосередньо при отриманні замовлення. Ця послуга коштує дорожче звичайної відправки. За післяплату (переказ грошових коштів назад) компанія бере 2% від суми замовлення + обов'язкова послуга доставки від 20 гривень залежть від оцінки + вартість самої пересилки. Сума оцінки прив'язується до суми замовлення,саме тоді послуга доставки збільшується. Всі додаткові платежі стягуються Новою поштою, а не магазином (ми виставляємо суму тільки за замовлення)

 

Доставка в інші країни

В інші країни ми відправляємо тільки по предоплаті. Оплатити можна через поштовий переказ (реквізити для оплати ви отримаєте після збору замовлення).

Післяплатою в інші країни НЕ ВІДПРАВЛЯЄМО.

 

Основні правила:

 

1. Мінімальної суми замовлення немає.

2. Замовлення більше 1000 грн доставляються по всій Україні (до відділення Новой пошти, кур'єрська доставка оплачується покупцем)) безкоштовно службою Нова Пошта.

3. Пересилання замовленнь з післяплатою Новою поштою (до відділення Нової пошти) можливе, але послуга післяплати оплачується покупцем.

4. Відправки виконуються понеділок, середа, п'ятниця. В суботу та неділю відправок та збору замовлень немає.

5. Замовлення відправляється в день оплати, якщо оплата виконана до 12.00. У разі оплати після 12.00 скоріше за все відправка буде виконана на наступний день.

6. Збір та відправка замовленнь виконується протягом 1-3 робочих днів.

7. У разі великої кількості замовлень в дні нових надходжень ми залишаємо за собою право збільшити часовий проміжок на збір та відправку замовленнь до 5 днів.

8. Адміністрація магазину не несе відповідальності за роботу УкрПошти та інших служб доставки.

9. Будьте дуже уважні при заповненні реєстраційної форми, так як замовлення відправляється по вказаній вами адресі. Якщо ви допустили помилку або бажаєте отримати замовлення на іншу адресу, повідомте про це в листі про підтвердження вашого замовлення.

10. Ми не відкладаємо замовлення на довготривалий термін. Неоплачене замовлення може зберігатися 5 днів - потім воно розформовується. Замовлення може зберігатися більше 5 днів тільки, якщо покупець підтвердив про затримку оплати замовлення. Якщо ви бажаєте відкласти на якийсь термін своє замовлення, то напишіть про це у повідомленні до замовлення, напишіть нам листа або повідомте по телефону на який термін відкласти замовлення.

11. Спочатку ми збираємо замовлення та після цього відправляємо реквізити на вже зібране замовлення, так як існує можливість, що не всі товари будуть в наявності. Усі дані ми відправляємо на вказану електронну пошту.

12. Будь ласка, ретельно заповнюйте свої дані (ПІП, адресу), а також вкажіть контактний телефон (мобільний). Це прискорить процес обробки замовленя. Крім того, вкажіть повну адресу для відправки УкрПоштою та номер складу для відправки Новою поштою.

13. Замовлення ми відправляємо тільки після підтвердження замовлення. Будьте уважні: БЕЗ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ (по телефону або в листі) замовлення НЕ відправляється.

14. Повернення товару: якщо товар прийшов якісний, але не підійшов з якихось причин, ми можемо прийняти його назад (але спершу зв'яжіться, будь ласка, з нами - деякі види товару поверненню не підлягають). Повернення оплачується покупцем. Товар повинен бути повернений в належному стані.

Поверненню не підлягають: відрізні матеріали (ланцюги,  оксамит, нитки намистини, шнури и т.д.), сипучі матеріали, стрази, фетрові набори, натуральне каміння, бісер.

 

З будь-яких питань ви можете дзвонити нам або написати нам на електронну пошту admin@artbiser.com.ua або на наш вайбер (096) 535 63 61


ГоловнаГоловна


Кошик  

(пусто)