Категорії

Як зареєструватися на сайті?

 

Зареєструватися можна на цій сторінці http://artbiser.com.ua/authentication.php

Вхід-реєстрація знаходиться в правій колонці над розділом "Категорії"

 

Я зробив / зробила замовлення на сайті, а відповіді немає. Що робити?

 

Найчастіше відбувається наступне: можливо ви не довели своє замовлення до кінця і він не відобразився у нас в замовленнях. В цьому випадку напишіть нам лист, напишіть на вайбер або зателефонуйте і запитайте з приводу свого замовлення. Ми перевіримо, якщо ваше замовлення дійсно просто не доведено до кінця, потрібно зайти знову в свій профіль і довести його до кінця.

Також буває, що ви зробили все правильно і замовлення зібрано, ми відписалися вам на пошту (в разі відсутності номеру телефону), але з якоїсь причини лист потрапив в спам. Тому перевіряйте папку "Спам" в своїй поштовій скриньці.


Як підтвердити замовлення?

 

Після того, як замовлення зібрано, ми відписуємося по електронній пошті або на вайбер про стан замовлення, а також повідомляємо реквізити для оплати і обговорюємо деталі по відправці або оплаті.

В кінці повідомлення ви можете зустріти фразу "Чекаємо від вас підтвердження замовлення". Що це означає? Це означає, що ми чекаємо від вас або відповідь про те, що так, ви дійсно зробили це замовлення і що так, ви хочете оплатити і отримати таким то і таким то способом.

Форма підтвердження замовлення - вільна. Головне, щоб ви відповіли, написали нам по вайберу, відповіли по пошті або подзвонили. Це важливо, тому що БЕЗ ПІДТВЕРДЖЕННЯ замовлення ми замовлення не відправляємо (особливо замовлення с післяплатою).

 

Чи є мінімальна сума замовлення?

 

Мінімальної суми замовлення немає.

 

Відправляєте чи в інші країни післяплатою?

 

Ні, в інші країни післяплатою НЕ ВІДПРАВЛЯЄМО. Післяплатою відправляємо тільки по Україні.


Де можна прочитати по способам доставки?

 

Все про доставку по м.Києву та Україною можна прочитати тут: http://artbiser.com.ua/content/1-delivery